miercuri, 9 martie 2011

Mama

168395_199304936747012_145169572160549_760512_3113183_n_largeDupa cum v,am promis Am revenit cu COmpounerea despre Mama facuta de Mine

                                      Mama

Fiecare dintre noi are o mama . Mama e fiinta care mi,a dat viata. Mama mea e cea mai buna. Ea este cea care mi-a vegheat primele zile de viata , cea care s-a bucurat vazandu-mi primul zambet ,primii pasi , prima litera , dar si cea care a suferit langa mine cand mi-a aparut primul dintisor s-au cand pt prima data mi-am julit genunchii.
Ea daruindu-mi propia viata , mi-a daruit o parte din viata ei . Ea a plans cu mine , a ras cu mine si  a suferit alaturi de mine
Mama are parul lung , negru stralucitor,ochi caprui si este de statura medie, Este tot timpul pe Fuga.
De ce? Pentru ca ii place sa faca tot mai multe pt noi [ eu si fratele meu]
Welcome_to_the_world_baby_luna_by_kateriphotography-d3acpov_largeII place sa ne faca surprize sa ne incante cu mancarurile si dulciurile preferate sa ne ofere mereu cadouri
Ii place sa ne site fericiti si pot spune fara sa gresesc ca sunt printre acei copii care au avut o copilarie fericita.
Bineinteles si tatal meu care ne este alaturi ne face fericiti
Dar pt ca are o meserie care nu il lasa sa stea tot timpul langa noi [ navigator ] 
Acum Sunt mare , iar mama imi este alaturi in toate problemele care ma framanta.Imi da sfaturi cand am nevoie de le ,ma cearta cand gresesc si -si cere scuze cand greseste
Imi este mama dar si prietena
Nu cred ca m-as descurca fara ea
5357585857_26501b0707_z_largeDoresc tuturor copiilor sa aibe o mama ca a mea






 p. s Stiu ca am uitat Unele semne de punctuatie si probabil am scris gresit dar ma cam grabesccc


Sper ca v-a placut912242-9-1299091258388_large

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu