duminică, 13 martie 2011

Familia

Sper sa va placa ca-m toti membrii familiei sunt in aceasta poezie  

Afara-i frig si e-nnorat 
Si-n soba arde mama, 
De lustra tata-i spânzurat, 
Iar eu ma tai cu lama... 

Pe jos stau fratii mei întinsi, 
Sunt morti de-o saptamâna, 
În putrefactie au intrat, 
Dar nimeni nu-i aduna! 

Ascuns e frati-miu-n dulap, 
Nu-i pasa de nimica, 
Are-un topor înfipt în cap 
Sa-i tina cipilica. 

Lungit e mosu' Mihu-n pod 
Cu un cutit în spate, 
L-am urmarit de la parter 
Pe viata si pe moarte. 

Iar sora mea, cu ochiu' scos, 
Se zbate într-o lada, 
Mai e un frate-ntins pe jos, 
Si-n spate are-o barda. 

Iar unchiu-miu e-n dormitor, 
Pitit într-o valiza, 
Legat cu doua fire lungi 
Ce duc direct la priza. 

Si-n frigider e congelat
În pungi de-un kil bunicu',
Dar eu sunt mic, nu stiu nimic,
De-abia îmi tai buricu'.

Bunica-i lânga aragaz, 
Cu un furtun în gura, 
Si-n jurul ei miroase-a gaz, 
Si nu a prajitura. 

Unchiu' Matei sta în extaz, 
Cu ochii la cornisa, 
Cu un picior în aragaz, 
Si degetele-n priza... 

 
Dormi puiul tatii dormi 
Caci tata te gazeaza, 
Îti taie capu' cu-n topor, 
S-apoi te împaiaza


0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu