vineri, 18 martie 2011

Revenire

Da am zis ca nu mai scriu dar nu ma pot lasa... [ trebuie sa ajung la 40 000 de mil de vizitatori.. max intr-o  1 ora..
 ehh ajung si intr-un min..] Cum am zis sunt in schimbare[lista mai jos]..[DE MAINE sau de lUNI :D] Deja unimi.au zis ca sunt mai buna:))


Z219634304_large
Asta? ce e? App vreau sa ma schimb.. Cu multe  o sa scru ce as vrea sa fac si poate se vad rezultate

1.Vreau sa ajut mai mult
2.Vreau sa nu mai am incredere in nimeni
3.Vreau sa nu mai insult oameni
4.vreau sa le multumesc mereu
5.Sa fiu mai buna
6. Sa inavat :))
7.Sa imi fac toate temele..
8.SA MA COMPORT FRUMOS
9.sa nu mai scuip..
10.Sa nu mai zic OMFG
11. sa nu mai bag din palme GEN YEYY :X
12. Sa stau mai mult cu persoanele pe care le iubesc
13.sa nu mai plang pt orice proasta
14.Sa gandesc inainte sa spun ceva
.15.Sa ma uit intai la mine inainte sa spun ceva..
16. Sa nu mai fac oameni urati prosti,,
17.Sa iubesc ...


Am auzit Ipoteza unui coleg [el tot timpul zice ca vrea sa moara .... IN RAZBOI ,, ] da ciudat..si azi mi.a zis de ce...Pt ca daca ajunge in rai acolo faci orice...dar daca esti batrani nu poti sa zburzi pe copoi campii si nu poti sa bei din fanta de ciocolata... dar daca esti tanar poti? CIUDAT.. 

hmm Practic asta ar fi ultiam postare daca maien ne cade luna in cap....:)) [ cine-o crede? ] eu nu..

da dar cik uni zic ca in 2012 [21 .12.2012] sigur o sa fie sfarsitul lumii pt ca e sfarsitu calendarului maiash sau cum naiba se numea..SI ca cikk s.au inventat prea multe si trebuie sa apara o era nouo [ ca a dinozaurilor] SIGUR O SA LE LAS UN BILETEL :)) [ Mostenitorilor nostri] ma mi.a zis ca cik , china.. ar fi prima care ar " MURI " iar ultimi am fi noi...ciudat si in acelas timp inspaimantator...aaa?? ce alte informatii mai stiu?? a da sti e un vulcan YELLOWSTONE parka .. in statele unite dacaa el ar erupe ar putea ucide toata planeta iar ciudat... Pe mine m.a speriat faza de la japonezi cand au primit pe telefonaane si pe tV ca o sa aibe loc in cutremur ce sa faci?? eu una m.as asunde in baie.. ori as cobori pe scari dar nu ca nu e bine...ca o sa cada scarile ca de stau la 2...daca as iesi afara ar cade firele electrice copacii BLOCURI ETC ETC pe mine iar daca as fi pe mare  ca de stau in Constanta.. ar veni tunami.. DA UNI AR SPUNE CA LA noi nu e posibil sa se formeze ba da .. este posibil pt ca mia. explicat tot acel coleg [ PODLOG stie totu ... despre chesti deastea] c s.ar surpa putin pamantul si marea ar veni cv in genu-_ iar valu mai mare ar veni ... si BUFF...

Da atat ha ica eu ma uit la un celebru film *  2012 l.am vazut de vreo 5 ori dar nicodata cu sfarsit 

A DA sa pun cv ...ROBOTZI EPISODUL 8

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu