joi, 17 martie 2011

nu mai pot

NU MAI SUPORT TOTI SE ADUNA IN JURUL MEU SIMT CA MA SUFOC MA INTEABA CE AM , tipic de parca nu ar sti iar pe uni ii vad razand ..
Ce va ganditi ce mi s.a intamplat? CE AM FOST FRAIERITA..in fine nu pot sa scriu tot ce simt pt ca uni imi pandesc bloguu...
Una dintre prietenel mele cele mai bune a fost fraierita..Chestia proasta e ca nu m.a crezut si a crezut pe cealalta pers pe care nici macar  nu vb ..:o da nush cum e dar
am relaizat un lucru


SINGURA MEA PRIETENA CARE STA MEREU CU MIEN E DIANA ... desi probabil am ras de ea mi.am batut joc ea mereu a fost alaturi de mine....Diana IMI PARE RAU,,,


aa am uitat sa va spun 

OFICIAL BLOGU NU MAI E IN FUNCTIUNE o sa mai postez eu cand am chef dar akm am un alt blogg udne imi scriu ce simt zilnic nu il pun aici pt ca nu vreua sa afle alti.. cei care il vorr sa mi.l ceara pe pingg


NU uita e 5-0 .. dar inca nu s.a incheiat

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu