sâmbătă, 19 martie 2011

CUM SA SCAP DE BURTA

Experienta isi spune cuvantul :)
La 24 de ani si 1,70 m inaltzime am ajuns sa am 88 de kg , lucru care m-a cam speriat. Practic aveam mai mult cu 18 kg decat era normal.
Totul s-a depus pe burta, in doar 5 ani de cand ma mutasem in Bucuresti.
Cauze: mancat neregulat, manacat muuult junk food ( mc donald`s, kfc, shaworma, pizza ) , sucuri acidulate ( cola , pepsi ) si fara a tine cont de ora.
Pasii pe care i-am urmat:
La inceput am renuntat la sucuri de orice fel. Am trecut pe apa plata RECE. Nu e rea  deloc.
Tumblr_li7flxtqs01qbkwdso1_500_large


E drept, simteam nevoia acuta de suc in loc de apa, insa acum beau suc ocazional la un film, o seara in oras mai speciala, etc. si ma simt mult mai bine.
Nu mai simt efectul de balonare.
Am inceput sa mananc dimineata chiar dupa ce ma trezeam, urmatoarea masa fiind abia pe la ora 1:00.
In jur de ora 5 mai gustam ceva usor si cam asta era tot. Chiar daca ma culcam tarziu in noapte, ma abtineam. A fost greu in primele 4-5 zile. Pe urma nici nu am mai dat importanta faptului ca nu mai mananc seara.
Important e urmatorul calcul matematic: caloriile consumate zilnic trebuie sa fie mai multe decat caloriile asimilate zilnic. E simplu! E matematica.Pentru un calcul al caloriilor folositi un calcualtor de calorii (se gasesc multe pe net ).
Din cauza lipsei de timp, nu am practicat absolut nici un pic de sport in tot timpul ascesta.
Am reusit in 3 luni sa dau jos 9 kg (and counting...) fara sa "fac foamea" , fara sa ma abtin de la putina ciocolata, putin suc,  o felie de pizza, un kfc din cand in cand.
E o "deieta" pe termen lung si nicidecum pe termen scurt. Nici kg. nu le-ai acumulat toate in 2-3 luni ci in decursul mai multor ani de neglijenta asupra a ceea ce mancai si cand mancai.
6 luni pentru a reveni la normal mi se pare un termen foarte OK. Il consider mai mult un stil de viata decat o dieta.

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu