sâmbătă, 19 martie 2011

Ce spun MO SI FOCA

Vezi cioara aia?..Rasistule…
Vezi,ciorbistule,de-asta sunt singurul tau prieten...
Nu te panica…daca esti stricat…cat ai spune hopoa….te repara F.O.C.A.!
Te rooggg...dulce ca o savarina:o3
Stiu ca-ti place pestele!Iti place pestele...Hai foca,foca,foca..hai cas cas cas....foca,foca...mmm,ce bun..ce bun,mmm...cine frea pestisorul?Foca vrea pestisorul!...Vrea foca pestisorul..a viji viji viji....
TE caci pe tine cu stropi
Tu te imbeti instant ca nesu.....alcoolic anonim
Daca am fi feme iam avea drepturi? mmm NU .. DAr tate mari?
M-am tatuat cu o serva imbecila cu o serva imbecila de floci la p***a cu mata
Sunt uimit si foarte foarte speriat
Sa mi se arda sursa!
In numele lui satana
Au!ma doare-n p**a
Bine ca ti-ai revenit ca…altfel te resetam manual cu ciocanelul…
Sclav ii varul tau geaman…ma …putifer!
Singur,atat de singur:|
Atunci...Sa sugi o ceapa!


Cand pun ochiul in luneta…curat tot de pe planeta…[monster killl]

Prietene…noi nu furam…cand e greu…ne adaptam…
Nu mi-e ciuda ca sunt eu trist...mi-e ciuda ca sunt altii fericiti...
Stimate spectatori,puteti receptiopna Radio Romania Actualitati!...Pa,pa,pa,pa ,poker face,poker face!...Vrei mai multa maioneza la Mc puisor.?.....Greuceanu sari si isi uita palosul in caruta…
Iluziii...mai am unul...
Dute direct in p**a si ial pe c***t si bagatil direct in p**a cu mot cu tot sa o f**I de trei ori in baie si daca mai e cu mata mai e si cu tactu si mai e si cu tot neamu tau de c*r de sfera spatiala …nesimtita dracu care esti!
Cei fraiere?Vrei scandal?Vrei sa ne p*****m?Te previn ca am propriul stil de kunk-fu!Stilul fu-tay...
A cazut din cer..Amin!
Poate-i rrom..rasistule...poatei tuica poatei vin poatei pipi de rechin
Poatei mata...sau...mata...sau ...coarde pentru instrumentul meu de suflat
O p**a roz din fier cu luminite,o p**a roz din fier cu luminite!Omfg,omgf !O p**a roz din fier cu luminite,o p**a roz din fier cu luminite!
M-am tatuat cu o serva imbecila cu o serva imbecila de floci la p***a cu mata
Vezi cioara aia?..Rasistule
Da,da,da...cum sa nu..da,da,da...absolut..absolut,absolut,da,mai absolut ca votka..da,da ...sigura ca da..da,da,da...sigura cada...foca,foca...jur pe rosu,jur pe rosu foca
Au!ma doare-n p**a
Dildau Dildau vin-o la mama
apasa butonu 'apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-lsa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l a.pa.saaaa-l a.pa.saaaa-l


Sursa: FACEbook Aplicati

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu