miercuri, 9 martie 2011

Ce? + Perla 1

Deschid ochi Dau fuga sa ma uit pe Geam Iei e 10 MArtie e Primavara si dintr-o Data imi pika ceru`-n cap
WTF? NINGE
Nu se poatee credeam ca nu o sa mai ninga si ca am scapat de Iara asta nenorocita Ma uit la vreme iei Sambata sunt 11 Grade dar ... Nu se topseste zapada ? ori ramane mOcirla?
Ieri am avut o zi Superr
Am vb pe Fb cu O Fosta prietena [ Elis} de cunspteam de cand eram mici dar nu am mai tinut legatura Dar Sambata o sa ne vedem IAr
Dupa am cautat fb Lui Ionut [ Din Iubiri Secrete]Defapt il cheama MAtei Huidu Si mai e Si Fratelel ui Serban Huidu ba ce noroc au uni [ adk eu ] :))) L.am gasit mi.a dat aaccept si dupa i.am luat id
Mi=-a zis ca sunt ff draagutza si cand o sa ne vedem o sa imi dea un autograf si un cadou ...Ca sa fiu sigura ca e chair el i-am cerut webu Si ghiciti mi l-a dat [poza mai jos pt cine nu ma crede]
Si era el :O

Ieri la Scoala a fost bine ..  Trebuia azi sa dam test la Roomana dar dam MAarti..si Vineri adk maine Dam la mate X_X
Tumblr_lhsux1t45n1qf30uco1_400_large
Da situ ieri nu am postat decat 1 pt ca dupa am avut treaba :D 

si Pun Aici PErlaa

In ora De religie Domnu prof. o asculta pe Andreea eu nush ce ii ziceam sa zica [p oarka zi 1 zi 1 ] si ea Spunea
:SI iisus a spus ...TACI DIN GuRAA :)))

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu