joi, 3 martie 2011

Summer please comme back

Mi-e dor de vară :(
Mi-e dor de zilele cu soare...
Mi-e dor să stau până dimineaţa la calculator şi să râd în fiecare zi cu nebunii de pe mess...
Mi-e dor să ies prin oraş cu Andrra şi să facem tampeniile noastre...
Mi-e dor să nu mă gandesc la şcoală si să nu stau stresată.....
Mi-e dor de serile nebune cu sis' în care bârfeam până la 2 noaptea...
Mi-e dor să râd cu Rox pe mess de poveştile noastre...
Mi-e dor să mă plimb prin parc cu rolele...
Mi-e dor să mănânc în fiecare zi câte 3-4 îngheţate...
Mi-e dor să ascult muzică la maxim chiar şi la 11-12 noaptea...
Mi-e dor să pierd timpu' la calculator de dimineaţa până seara...
Mi-e dor să mă culc la 3 dimineaţa şi să mă trezesc la 12-13...
Mi-e dor de toate astea şi de multe altele...

Vară, te rog, vin-o înapoi ! :(

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu