sâmbătă, 5 martie 2011

Lepa culnara


Am primit de la Sanzi o leapșă culinară, pentru care îi mulțumesc! Mai ales că nu prea știam ce să fac acum, iar o asemenea leapșă chiar îmi dă de lucru din simplul  motiv că nu mă omor cu mâncarea :P Dacă ar fi după mine, aerul mi-ar fi de ajuns! Și apa, desigur! Mi-ar place să fie disponibile pe piață niște pastile cum au cosmonauții, să nu aibă nevoie de mâncare (bineînțeles, cu diverse arome).Ce atâta pierdere de timp cu mâncarea… în detrimentul internetului :P Dar cum încă trebuie să mă sacrific cu mâncarea clasică, în top 10, în ordinea importanței, ar fi următoarele:
1. Chipsurile (cu Paprika în special – nu contează marca – Lays, Chio Chips, Pringles)
2. Raffaello
3. Plăcina cu vișine
4. Clătite cu dulceață
5. Friptură de pui cu sos roșu
6. Snițel de pui cu cartofi natur și sos tzatziki
7. Sărmăluțe în foi de viță cu smântână
8. Ciuperci cu maioneză
9. Ouă umplute
10. Paste cu ton
…Și acestea fiind spuse, dau leapșa mai departe către Andreea , Alina ,Annitu , Ade , teo si cine ma ivrea

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu