marți, 8 martie 2011

Get a Life

Sunt chiar singura din lista mea care e chiar împotriva mass-urilor cretine?       Nu cred. Cu siguranţă mai am şi eu persoane cât de cât normale, care consideră mass-urile la fel de stupide cum le consider eu [sau mai stupide]. Pă bune acuma! De ce ai vrea să trimiţi un mesaj la toată lumea în care să scrii că vrei prieten, cât la suta ţine x-ulescu la tine sau “ce mi-ai face dacă am rămâne singuri în cutare loc”. Serios? Uite frate ce a ajuns România. Copilaşi de 11-12 ani se gândesc deja lafutai viitor sau altele.
Mi-a ajuns până peste cap. 2 exemple de mass-uri care mă calcă pe toţi nervii?
A.ai 5 min sa ma intrebi orice vrei tu si jur ca iti raspund sincer.Da si tu mai depate sa vezi ce intrebari primesti.scz de mass  sa te vad[m]
B. Trimite la toti din lista si afla cat tin la tn 10% ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ te admir!!! 20% ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ te plac 30% ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ tzin la tn 40% ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ te plac ca pe o prietena 50% ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ mi-e dor d tn 60% ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ imi place cum aratzi 70% ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ imi vei lipsi 80% ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ te voi astepta 90% ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ te ador 100%¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ te iubesc moolth rasp’ obligatoriu….
WTF?! Recunosc, şi eu când aveam creierul cât o nucă eram mai mică trimiteam mass-uri destea cretine, puneam nume de cocagay la hi5 sau messenger, trimiteam audibles din-alea! :|.
Dar partea proastă e că nu numai mass-urile constituie problema. Mai e şi scrisul “trendos” pe care, din păcate, din ce în ce mai mulţi copii încep să-l adopte. De ce? Pentru că li se pare foarte “cool” să scrii în aşa fel încât să nu înţeleagă nimeni.Pă bune? D3 k3 @! vr3@ sh@ skryy aja ? Cine naiba înţelege? Mama-zeus :|.  Eu înţeleg că e perioada aia nasoală în care te identifici ca patruped persoana, dar asta nu înseamnă să scrii în cine ştie ce dialect [punjabi poate].  Şi eu am trecut prin perioada asta; scriam mereu: k3 facy? byn3. imy la$hy shy mie c0mm ph3 hy5? pu@h-pu@h :-h , dar, din câte se vede [sper], m-am schimbat. Eu nu vă spun să scrieţi mereu cu diacritice, nu, nici eu nu fac asta mereu, doar când îmi aduc aminte. De exemplu, la mess nu scriu în niciun caz cu diacritice. Ar fi ciudat :-s. Dar totuşi, puteţi să vă abţineţi măcar de la “h”-urile şi “k”-urile şi simbolurile puse aiurea chiar în plus. Credeţi că sunteţi mai interesanţi dacă puneţi o grămadă de “o”-uri în loc de “u”, “y” în loc de “i” şi lista poate continua. Vă spun eu, nu sunteţi. Ba chiar sunteţi de multe ori consideraţi analfabeţi.
În concluzie, ascultaţi-mi sfatul următor:
GET A LIFE!

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu