marți, 1 martie 2011

a 2 zi de primavara


Martie. Prima zi de primăvară a trecut . Azie a 2 zi de primavara, doar calendaristic. Afară e toiul iernii. Troiene, ger în care nici Moş Gerilă nu s-ar avânta. Primăverii i se mai dă un răgaz, poate să-şi continue hibernarea profundă, în timp ce iarna ne învăluie cu tone de zăpadă.  Aş vrea să mă tresesc mâine, să deschid jaluzelele şi să pot privi un cer albastru imaculat, un soare care abia şi-a făcut apariţia, iar zăpada să dispară ca prin minune. Sunt răbdătoare cu venirea primăverii, în speranţa că primăvara îmi va aduce energia de care am nevoie. Nu-mi plac schimbările radicale de vreme, aşa că prefer să se încălzească treptat, nu de alta, dar mereu când se schimbă vremea brusc răcesc al naibii de rău (deja am o tuse groaznică).
Cu toate că primăvara nu este anotimpul meu preferat, prefer de enşpe mii de ori sa fie primăvară decât să-mi îngheţe toate cele. Iar dacă stau să mă gândesc mai bine.. primăvara nu e aşa de rea. Spre sfârşit e destul de cald, uşor confundabilă cu vara ( dacă ar fi şi vacanţă ar fi perfect), îmi place să privesc verdele ăla specific ierbei (??) crude.  Îmi place prima zi de primăvară, 1 martie, ziua mărţişoarelor. Am ditamai colecţia de mărţişoare, strânse încă din clasa  I -a, ambalate pentru că nu prea mi-a plăcut să port mărţişoare, îndreptându-mă spre breţările specifice mărţişorului. Sunt chiar drăguţe. Nu ?
Azi mi.am ales si baba .. 8 martie [ 8 agust sunt nascuta] Voi va.ti ales-o

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu