miercuri, 22 decembrie 2010

wtF ! Cuvinte Insuportabile


Tara Kosovo arde si eu ma pieptan vocabulariceste, dar nu-i nimic, ca asa mi-e felul.
Sunt trei cuvinte care imi stau pe creier in ultimele zile si din altruism ma gandeam sa le impartasesc cu trecatorii si razletii cititori de pe-aici.
1. Dristor – Imi zice si mie cineva ce-i ala un dristor? Inainte n-aveam nimic cu numele, dar acum imi zgarie timpanele, imi suna a complex industrial cu utilaje imense din care picura vaselina. Si e ok, Dristor ca Dristor, da’ Dristor 2? Urat.
Cremozitate – Unde mama naibii or fi gasit substantivul asta? L-am facut si pe Dex sa screama si cu toata scremozitatea lui atat a scos. Unde mai pui ca l-au bagat si intr-o reclama care e, pe deasupra la ciocolata. Suna ca dracu – o cremozitate, doua cremozitati. Insist sa cred ca reclama a fost facuta in pauza de masa la Mc, in context de aglomeratie, transpiratie si cremozitate.
Sufletist – Say what? Sunetist? Flautist? Cuvantul sufletist imi aduce in minte barfa de babe si tragedii de la stirile televizate + surprize, acasa, romantica, din dragoste. E ca si cum ai pune in blender un Marin-Banica, un Radulescu si un Radu, si-apoi il bei cu lamaie si gheata.
Acum, ca tot am varsat un oarecare volum de stres, doresc sa inchei apoteotic cuIubirea-i un ocean.
Pupatu-v-am

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu