duminică, 26 decembrie 2010

Revelion

Hei ! Voi ce  faceti de revelionn?? eu dau o PETRECERE super-mega mare =)) daca pot spune asa o sa fim in jur de 10-15 pers de la 9 seara- pana la 8 dimineataa !? da Stiu doar e ziau fratelui meu plus Noaptea Dintre Ani :X 


Bineinteles ca voi fi cu prieteni mei cei mai buni prieteni fratelui meu verisoare etc :X deabia astept ! Stiu ca e cam devreme dar uni vecini de ai mei au aruncat ieri artifici ! Aaa am uitat ce e mai improtant sa va spun Un an nou fericit ! si tot cev a doriti
Hehe si bineitneles nu se putea fara un banc 


UN barbat ii spune unei femei daca piciorul tau drept ar fi craciunul si celalat revelionul de ce nu ne intalnim intre ani 


Just Fun :* 






THE END 







2 ciocoleti:

andreea spunea...

Cred ca o sa fie o petrecere bestiala . :) Eu stau acasa si parinti si neuitam la tv pana la 5 noapte . :))

WaterDrop spunea...

buna! imi place blogul tau si cat despre revelion, eu inca nu m-am gandit ce voi face :D

Trimiteți un comentariu