joi, 23 decembrie 2010

O noapte de groaza

**o noapte de groaza

otul incepea acum 2 ani ,intr-o seara inabusitoare de caldura ,cand stateam eu cu gasca mea in fata blocului si profidand de faptul ca erau luminile stinse pe strada ne-am zis sa incepem cu povestile de groaza.La mine in bloc parterul e gol ,deci absolut nici un apartament nu e ocupat din cauza unor incidente cam neplacute...si dupa cateva povesti spuse ,incepuse un vant foarte puternic si ne hotaram sa intram in hol la parter.Acolo nu e decat un bec vechi cam chior,incepem sa spunem despre o femeie care era vrajitoarea satului si blestemase tot satul si se mutase la noi in bloc intr-unul din apartamente de la parter....era un baiat care povestea cum sa-ar fi dus cu tatal lui sa ii repare soba si intrand in camera ei vede in jurul patului o oglinda mare rotunda inconjurata de lumanari mari,si cica ea vorbea cu sotusu mort care ea il omorase si acum incerca sa vorbeasca cu el...cica trebuia sa stea goala in fata oglinzii cu 12 lunanari aprinse dupa 12 noaptea si sa pieptene si sa il cheme pe satan ..dupa ce acesta aparea,femeia ii spunea ce voia si il arata pe barbatusu intr-un cosciug care venea plutind pe un rau negru....cand ajungea in dreptul oglinzii ,femeia vorbea cu el si cica se si certau....intr-o zi cica a convins-o sa isi taie venele....asa si cum povesteam noi stateam exact in dreptul usii ei si cum apartamentul era gol si nu era nici broasca deci era o gaura maricica in usa,deodata se aude cum se deschide o usa din apartament si cum cineva calca pe gresie si arunca cu farfurii ca sa le sparga...noi speriati am ramas pe loc de frica ca sa nu o atragem(cica)si cel care spunea povestea ne spunea ca i-am rascolit sufletul-strigoi ptr ca era batrana fara rude si nimeni nu i-a facut o inmormantare cum se face si cica a ramas strigoi ....si baiatul acela sa-a uitat prin "gaura cheii' si a vazut un fel de vant albicios care mergea din camera in camera..ca sa fim siguri ne-am uitat si noi si intr-adevar parca am vazut ceva...deja simteam cum mi se umple picioarele de adrenalina sa fug la mama....dar imediat dupa mine vine un baiat mai mic:"a zis ca a vazut-o si cica sa-a uitat la el si cica venea spre usa..si atunci a tipat..noi de frica am fugit toti la casele noastre....fiecare stateam pe la etajele inalte ale blocului doar un singur baiat stea deasupra apartamentului ei si cica auzea bocanituri...pana seara tarziu si nici nu a putut sa doarme si cica seara cum se ducea la baie ...femeia de jos il urmarea ca ea avea apartamentul ca fel ca al lui si batea in podea.Nici el nu maistia cum a adormit si cert e ca de atunci noi nu mai treceam pe acolo dar eu cel putin m-am mutat de acolo...dar de fiecare data cand ma duc la prieteni in vizita si trec prin fata usii ei mi se pare ca ea e acolo si se aud zgomote...spuccay!!! 



sursa : http://www.spectrulrealitatii.ro/  


s.ar putea sa iti placa si


0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu