joi, 23 decembrie 2010

Programul meu

hmm ca totnu am ce face m.am gandit sa scri uun program al meu ...

pai ma trezesc pe la 11-12 faorte rar 9-8 ( in itmpul scolii) 
primul lucru care il fac imi deshcid telu sa vad daca am mesaje noi ( niciodata nu scap fara sa ifu cautata de asa numiti " fani" ) si dupa aprind calculatorul pt ca.s ultiam care se terzeste mereu ( sau fratimiu) ori ma duc la maa in bucatrie si vad cu ce o ajut ori incep sa il stresez pe fraitmi usa se scoale ca ia foc casa ...( trebuie sa gasesccv nou pt ca dej e obisnuit ) dupa intru la calcualtor vverific emailu bla bla ce mai facc eu pe acolo si pe la ora 1 primesc un telefon de la hmm ( nu am voie sa spun numele sa zicem ca fac reclama ) eu ii spun Cioco asa dpa intra is bibu pe mess si vb cu ea zilnic pt ca o iubesc ( i nsensul de prietenaa nu va ganditi la prostii ) dupa ies afar n uconetaza cu cine gasesc eu cand vin acasa deja se face 6 .... si im iagsesc ue ceva de facut prin casa  
pana la 1-2 noaptea eu ma bag in apt si pe la 3 adorm 
Mda... cam atatt  


0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu