vineri, 24 decembrie 2010

Mania mesajelor ! Sarbatori Fericite

Heyy ma bucurr ca am mai scris ep blogg tp ca am intrat de pe telefon ( adk acu mscriu de pe telefon )  Sunt singra care sunt bobmardata cu mesaje  cu Sarbatori fericite  ? da stiu nu sunt singura totusi le multuemsc tutruror   pt urari ! am fauct in jur de 500 de mesaje doar intr.o zi =)) ( v.am zis ca am fani mei ) 






Mda si acum as vrea a va spun cv care din pacate e adevarat ..am avzut mai nou ca , copii nu ma istiu dc sarbatorim craciunul aces Mos Craciun a laut mintile tutror ( nu ca ar fi o idee proasta e chair foarte buan aprtea cu cadourile ) dar totusi  copii de craaciun canta colidne cu nasterea domnului Iisus Hristos si nu stiu de ce ?! Pe vremea mamei mele exisra Mo GErila iar pe vremea bunicilor nu eixtsa nimic isi faceau cadouri intre ei
si totusi e o senzatie minuanta sa stai sa il aste[t ipe mosu dar din apcate nu il vezi mort de oboseala te culci ar dimienata gasesti caoduri  e o senzatie minuanata ( din apcate uni oameni nu au parte de asa cv ) 
Dar cand copii afla despre Mos Craciun ca nu exista sunt foarte suparati si tristi ei n uaccept adevarul si oricum copii mai mari ( golani si nu nuami)  le spun ca n uexita mso craciun copii se duc la parinti si intreba iar ei saraci nu situ ce  sa spuna ...


THE END 




1 ciocoleti:

andreea spunea...

Deci asta e chiar foarte adevarat . Dar eu mi-am dat seama ca tata e defapt mosu :)) .

Trimiteți un comentariu