duminică, 30 ianuarie 2011

Pur şi simplu nu mă regăseam!

Mai toată lumea avea căte un hobby pe care se bazau în viaţă înafară de mine.Acţiunea se petrece într-o seara de ianuarie 10.01.2007.Nu mă simţeam chiar aşa de bine dar totuşi am acceptat să ies cu prietenii mei:Corina,Radu, Vero . Eram in cls a 3 si era ultimul an petrecut in acel cartier .lumea avea căte un hobby.
      Corina avea trei blog-uri.Scria mereu pe ele, se spunea ca avea trei euri diferite.Omg si căt putea scrie fata asta mă speria într-un fel.Scria noaptea, la şcoală(de pe mobil), chiar şi când ne intălneam cu pretenii.Era o adevărată blogăriţă.
       Radu compunea melodii comerciale.Asculta muzică la iPod mereu.Se auzeau zvonuri că dacă i se scoteau căştile din urechi i se termina firul.Înţelegeţi voi.La şcoală asculta rock.Iar când compunea asculta doar clasică.Dăăă mă sperie muzica aia.Mă rog dar era foarte priceput baiatul.
      Vero era preferata mea.Amesteca culorile cu o aşa uşurinţă.Îmi plăcea de ea.Nimeni nu-i înţelegea arta.Cu expecţia mea care îi spuneam mereu ca îi înţeleg arta dar nu era aşa, doar că adoram s-o văd zâmbind.Iar când s-a desparţit de emoistul ei, picta doar cu negru si purpuriu cea ce ne-a îngrijoral o vreme.Dar şi-a revenit.:)
      Şi mai rămăsesem eu.Care din nefericire nu aveam nici un hobby.Ahh.Mă grăbesc să mă îmbrac îmi pun pantofii etc etc.Şi mă îndrept spre o cofetărie de unde iau 4 prajituri.După care mă duc să mă întâlnesc cu prietenii mei, când ajung şi îi văd aşa,râzând,îmi-am dădusem  seama că ăla era hobby-ul meu.PRIETENII.

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu