luni, 31 ianuarie 2011

Nevoie de un sfat

De ceva timp o simt şi asta mă deranjează. Simt că nu’mi ajunge ceva pentrufericirea deplină. Nu’mi ajunge ceva pentru a mă simţi înplinită şi liberă. Bine, poate cînd spun “ceva” e vorba de un singur lucru, da’ eu am impresia că nu’mi ajung mai multe lucruri. De exemplu, dacă să facem o mini-listă: nu cred că am prieteni adevăraţi, da prieteni am da’ nu d’ ăştea adevăraţi, am numai d’ăia care după ce îi ajuţi te mulţumesc, iar cînd îţi trebuie ajutor scuipă’n tine(am si prieteni adevarati dar sunt departe ); nu am o pasiune, adică cum, îmi place să ascult muzică,aruncatu cu privirea,sa stau pe laptop ,sa desenez dar pe astea nu le socot ca pasiuni, pentru că, dacă o să’mi găsesc o pasiune, atunci nu mă voi putea desprinde de ea şi nu voi spune că n’am timp să îi acord ceva atenţie, deci nu am o pasiune..Şi totuşi, am nevoie de un sfat, Ce ar trebui să fac ca să fiu fericită?!

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu