luni, 31 ianuarie 2011

Tumblr_lfuya5gyul1qdbhv8o1_500_large...Stau si ma gandesc uneori care e rolul unui prieten in viata unui individ... Teorii sunt...dar in realitate nimeni nu indeplineste conditiile prietenului ideal...
Tumblr_lfuya5gyul1qdbhv8o1_500_largeAm si eu prieteni...prea multi uneori...si care imi ocupa inutil agenda telefonica...:|
Am atatia prieteni...incat ii numar pe degete atunci cand am o problema...:| Am atatia prieteni, dar numai cativa imi stiu numele intreg...:-j Am atatia prieteni...incat as da faliment daca anunt ca fac cinste cu o bere:> dar care se lasa de fumat cand raman fara bani...X( Am atatia prieteni care ies cu mine undeva numai daca portofelul meu are grosimea necesara ce acopera consumatia lor.../:) Am atatia priteni cu care vorbesc doar pe mess...:-s Am atatia prieteni care nu rad decat cu seringa in vena...8-| Am atatea prietene, care atunci cand afla ca am iesit dintr-o relatie cam sifonata...si bocita...se ofera voluntare sa il consolezepe fostul meu...:-w 168208_158071884241412_121968731185061_293410_5053625_n_largeAm atatia prieteni, care nu accepta faptul ca nu am o realtie stabila...ca prietenul meu nu are vila, masina iaht, si nu e student la Stiinte Politice...:-@ Am atatia prieteni care nu imi raspund la telefon...nici macar ziua>:P... Am atatia prieteni incat imi promit asa frumos sa ma ajute...si apoi ma lasa balta:-j.... Si me intreb...:"la ce imi trebuiesc atatea cunostinte...(numiti prieteni) pe cand as putea sa tin legatura cu 2,3 si sa imi vad de viata... Am un prieten care ma suna de la 4000 km distanta...si care nu ezita sa ma ajute niciodata... Am o prietena...pe care pot sa o sun...la orice ora tarzie...si nu mi-ar reprosa niciodata ca am deranjat`o...Si mai am niste "prieteni" care indeplinesc conditiile de mai sus:>:-x....>:)

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu