luni, 31 ianuarie 2011

Promisuni...


Înainte de toate, vreau să fac o mică intro`. Toţi avem defectele noastre, mai mult sau mai puţin, da` le avem. Iar acum după ce cîtva timp m`am gîndit, am reflectat şi am decis să`mi fac mie însămi o promisiune că mă voi corecta. Toată promisiunea asta include cîteva puncte, iar acele puncte cîteva subpuncte. Am aici ca martori cei  care îmi citesc blog`ul (pe majoritatea îi cunosc personal) şi să`mi spună dacă nu m`am ţinut de promisiune.




Mi`am promis că:
> voi fi mai organizată:
a) pe lîngă teme să mai am şi timp liber;
b) să mă culc la ora potrivită;
c) şi dacă mai reuşesc să particip la activităţi extraşcolare.
> voi încerca să`mi dobor la pămînt toate dependenţele:a) dependenţa de PC;
b) dependenţa de familie (da, de acord sună cam absurd, dar aste e);
c) dependenţa de bîrfe.Publicaţi postare
> voi fi mai atentă (curăţică):
a) să fac curat în cameră mai mult de o dată pe săptămînă;
b) să nu`mi mai scap mobilul pe jos (sărmănelu`, chiar îmi pare rău de el, că are deja vreo 6-7 zgîrieturi, de`alea mari).
> voi fi mai îndrăzneaţă (nu insolentă, este diferenţă!).
> voi învăţa mai bine (de fapt asta i`am promis mamei da` nu mie, da` oricum..mama vrea să învăţ doar pe 9 & 10, da` serios e tare greu
> …eM, cam atît!

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu