luni, 31 ianuarie 2011

help Inebunesc

Decand ai plecat nimic numai e la fel

doar gandul sufletu e fidel

culoriile sunt doar pete

apa nu tine de sete

am vrut sa merg mai departe sa nu ma inec in dor

recunosc ca fizic am incercat sa zbor

dar sentimentele n-au prins aripi inca

m-am prabusit iar inima mi s-a lovit de o stanca

simt ca as trada tot ce-a fost intre noi

cand defapt tot ce-a fost ne-a tradat pe amandoi

si nopti rupte parca din paradis

le mai simt doar in suflet si in vis

eram amandoi pe pluta dar cu vorbe m-ai impins

iar eu am cazut in apa si-apoi un vartej m-a prins

un vartej ce ma ineaca si e plin de amintiri

de durere si de lacrimi si de spini de trandafiri

acum spini ma-nteapa petalele sunt la tine

chiar daca mi-ai facut rau eu tie iti vreau doar bine

am o mie de-ntrebari si raspunsuri la nicicare

poate nici tu nu intelegi nu sti sa-mi spui de ce oare?

sunt singura pe cioburi de sticla cu talpiile goale

goale la fel ca promisiuniile si vorbele tale

sentimente sperante calcate-n picioare

mi-ai rupt aripiile si-am umplut de sange o mare

tu inca le ai dar zbori cu ele murdare

sufletul mi-e spintecat sub rotiile unui trern

ce se va opri atunci cand vei sti ca eu te chem 

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu