duminică, 30 ianuarie 2011

Cand banii aduc extazul:">! Interviu:

bună la fântâna de vis-a-vis de CNEH.Aşteptam autobuzul sa ne întoarcem spre casă.Lângă colegiu era şi hotelul intercontinental si bulevardele Magherul care sunt cunoscute drept "Plăcerile bărbaţilor" Vaţi dat seama.Lângă noi pe bancă un bărbat de 40 de ani care defapt s-a dovedit a fi mai tânăr vorbea în engleză cu noi.
      Era îmbrăcat casual păr ondulat şi purta ochelari de soare.A început să ne explice de ce fumăm noi aşa mult şi apoi ne-a întrebat sec:"Unde pot găsi femei?".Iar noi i-am răspuns să treacă strada si va avea de unde să aleagă.N-am apucat să-i explicăm de ce vis-a-vis era un loc bun pentru el, căci am luat-o la fugă să nu pierdem autobuzul.
     Pe drum spre casă am tot dezbătut această chestie.Şi pentru că nu am gasit răspuns la întrebarea:"De ce bărbaţi vor doar sex?" am ales un băiat să ne răspunda la asta.
                                                                 
     Acest băiat a dorit să rămână anonim.Are 30 ani acum.
                                                                 
      "Am terminat facultatea de curând locuiesc în Bucureşti dar nu ştiu cât voi mai sta aici.Aş vrea să plec in Germania, ca barman sau manager de club.P.S:Sunt îndrăgostit!"
      Cum te-ai hotărât să mergi?
      Tata m-a luat cu el intr-un bar de striptease.Eram destul de mic pe atunci, dar ştiu că o să ţin minte cât de penibil mă simţeam...
      Cănd ai ales să te duci?
      Mai târziu, la începutul facultâţi după ce am fost la striptease, m-am întors în acel loc.Eram cu nişte prieteni şi vroiam să ne distrăm.Şi îmi plcea de o tipă, nu mă întrebaţi de ce că nu ştiu să răspund.Cred că mi-a plăcut fundul ei.
     Cât timp ai petrecut cu ea?
     Maxim o oră.Eram într-o încăpere a barului, adică un fel de cameră adiacentă.Ca o cameră de hotel.Eu vroiam doar un oral, dar pănă la urmă nu a fost aşa.Eram cam speriat..nici nu mi-a cerut bani.Dar ăsta a fost doar începutul.
     De ce ai ales să treci prin aşa ceva?
     Orice băiat-bărbat ar trebui să încerce aşa ceva.Sincer eram şi curios.
     Ce a fost diferit?
     Poi asta e nimic.În Germania m-a agăţat o mulatră nu ştiam că face sex pe bani.:)).Totul s-a întâmplat într-o toaletă am lasat-o să facă ce vrea cu mine apoi la sfârşit mi-a cerut banii.I-am da 1000 de euro.Mulţi bani ştiu.NU REGRET.
     Acest articol a fost creat de Simota Maria(cea cu interviul si una dintre cele doua prietene) şi Alin(prieten imaginar:)))
Experienţa a fost inventată de Simota Maria.

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu