luni, 31 ianuarie 2011

Gataa

Gata, m`am decis! Nu mai scot nicio vorbă din mine. Nu am nevoie de susţinere, nu am nevoie de sfaturi, mă descurc şi singură, că oricum ce rost mai are să spun cuiva ceva dacă tot într`un sfîrşit ce primesc? doar sfaturi inutile, sau şi mai “bine” zvonuri în vînt. Serios, să fii plagiat e chiar groaznic, am observat că tema asta au atins`o cam majoritatea blogger`ilor, da` nu asta e ideea, că nici nu vreau să deschid această temă, că într`adevăr mă dezgustă. Deci, să revenim: Zvonurile chiar circulă repede, datorită bîrfitorilor (nu neg că bîrfesc, da` încerc să mă las), că tare`i grea treaba asta cu zvonurile, mai ales cînd se vorbeşte de ceva sau cineva de rău. Mai înţeleg un zvon micuţ şi nevinovat, care nu face rău nimănui, da` altfel nu`i bine…Deci, am terminat`o cu asta, nu mai scot nicio vorbă, niciun cuvînt, nicio noutate. Tac ca peştele de`acum încolo…=)

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu