sâmbătă, 29 ianuarie 2011

2010 concluzie..

Anul 2010 a fost printre cei mai buni ani din viata mea.Nu, gresesc. Cel mai bun an din viata mea! amintrile, zambetele, imbratisarile, visele. De la primele pana la ultimile, de la cele mai banale pana la cele mai importante. Anul 2010 a avut un impcat mare asupra mea. M-a maturizat enorm, m-a invatat cum trebuie sa fiu. Certuri, glume, gafe, lacrimi, sarutari, vise, sperante, esecuri, zambete, imbratisari, despartiri, emotii toate intr-un singur an. Mi-am facut prieteni, am pierdut prieteni. As vrea sa pastrez toate amintirile. Noptile intregi vorbite la telefon, lacrimile din despartiri, orele intregi de ras cu prieteni, apusurile de pe plaja vara, bataia cu zapada. Sper ca anul 2011 sa fie de 10 ori mai bun ca 2010. Voi experimenta noile oportunitati ce mi se ofera, voi incerca sa imi indeplinesc visele, voi aplica anul asta tot ce am invatat in 2010. Am inceput bine avand in vedere ca am avut un super party cu prietenele mele. . 

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu