joi, 3 februarie 2011

tEME tEME tEME

A fost, e vacanţă. De aci datează tonele de exerciţii la mate, engleză şi alte bălării de care nu am nici un chef să aud în vacanţă. Măcar am scăpat de tema la română, o uşurare pentru mine. Cu câteva zile înainte de vacanţă îmi tot spuneam:
În primele zile de vacanţă stau şi scriu ca să scap.
Da’ de unde atât.  A trecut vacanţa, mai e doar mâine iar eu abia am scris 3 exerciţii la mate. Mama mă tot stresează cu :  
Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele !Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele !Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele !Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele !Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele !Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele !Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele !Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele ! Fă-ţi temele !
Curând o să încep să visez asta.  Ce mişto ar fi să bat din palme şi inimioarele de pe caiet/birou să-mi facă temele.  Am o problemă gravă când trebuie să-mi fac temele, mai bine stau o zi întreagă şi mă uit la un perete.  E mult mai interesant decât să-mi scriu, visez la cai verzi pe pereţi, îmi mai amintesc ceva şi încep a râde singură ca idioata şi aşa trece ziua.  În schimb, când scriu, parcă bate cineva ceasu-n cuie, iar mintea oricum îmi zboară la altceva.
Mâine sper că imediat ce mă trezesc mă apuc de scris şi nu deschis calculatorul !Sper doar !

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu