vineri, 25 februarie 2011

25 Feb

Ce am facut azi???? 


POi am plekat de la 12:10 cu intetia  de a ajunge la si 15 dar pt ca am asteptat dupa niste persoane tot la 12:30 am plekat.... deci la fel
Dupa cand am ajuns la scoala m.am batut cu HARTII:E cu bale cu DEEA [ scuipati pe jos]
Am scos la cativa incaltamintea din picoare am cracanato pe ANTONIA :)) 
Am dat de mancare la MAMALIGA, Halvita si STeluta    [pui de catei[ 
Cand am stat in statie sa asteptam MAxi taxi ... [ cu Deea RAdu si ANdrei ] a pus andreea o intrebare 
D: Dar pe voi dc va doare cand va dam la ....
R: pt ca avem coaie
EU : mda un raspuns foarte colorat 
D : :)))
R: Dar voi nu aveti nimic aveti decat o gaura mare care se numeste MARELE CANION :)) si daca bagi un castravete in ea se rupe :))

[ VOcabular fooarte colorat nu ca eu as fi mai sfantaa ]

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu