joi, 3 februarie 2011

Hilar

Caut pe youtube videoclipul de la Guess Who – Manifest şi dintr-un obicei ma-m uitat la comentarii. Unul dintre ele mi-a stârnit un râs oarecum ironic şi faptul că unii oameni nu gândesc mai deloc. Acesta e comentariul
5 hours ago 32 
numai intrati pe videoclipul lui bieber ca sa ii dati dislike pentru ca la fiecare dislike primeste si un view mai bine stati aici dand like si incercand sa il ajungem la vizualizari pe BABY ala …. cine e de acord (vote up)
Nu că aş fi o apărătoare a lui Bieber, am fost fană, dar nu mai sunt. Una e să ştiu să apreciez ceva şi alta e să fiu fană, iar după părerea mea Justin merită apreciat pentru că a început de jos şi a ajuns atât de sus. Iar în legătură cu comentariul,  s-o luăm aşa :
1. Cu sau fără vizualizările ăstora din România, Justin va avea destule vizualizări la videoclipul ” Baby”.
2. Oricât de bine ar cânta Guess Who şi cât de ruşită este melodia ” Manifest” nu va reuşi performanţa lui Bieber. De ce ? Motiv evident:  Justin este urmărit de persoane din lumea întreagă, iar Guess Who, de români. De la 2,504,275 la433,304,203 e drum lung.
3. Bucuraţi-vă de cele 2,504,275 de vizualizări că nu-s deloc puţine.
41 minutes ago
va spun ceva guess who este pe locul 1 biber locul100000000 varza guess who e tare
Comentariul ăsta chiar m-a indignat. Normal că Bieber e pe 1000000 în genul melodiilor lui GW,  dar şi GW este pe 1000000 în genul melodiilor lui Justin Bieber.  Ei sunt total pareleli. Nu poţi băga socialu’ cu iubirea în aceeaşi oală.
P.S:  Se scrie Bieber. Inteleg ca nu-l suportati, dar numele lui n-are nici o vina.
Sunt curioasă câţi  îmi sar în cap pentru postul ăsta, dar e doar părerea mea,am dreptul la o părere şi nu am jignit pe nimeni ca să aveţi un motiv să-mi săriţi în cap.

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu