joi, 3 februarie 2011

Amintire...

Stătea pe bancă, bancă unde acum câţiva ani îşi petrecea vacanţa de vară, unde stătea zi de zi cu cea mai bună prietenă. Acum, pe banca aia stau alţii, ea vine câteodată cu colegii după ore. Prietena ei cea mai bună pur şi simplu’ e diferită.  Vede pe scândura băncii nişte zgârieturi. Erau cele făcute de ea cu cheia acum 2 ani. Câte s-au schimbat de atunci.. parcul plin de copii care alergau pe acolo era acum plin de alcoolici, boschetari, cocalari.., moşii sunt din ce în ce mai nesuferiţi, deci logic şi ei s-au schimbat.  EA s-a schimbat.  Copila plină de energie, care iubea jocurile şi să se dea în leagăne, e acum o adolescentă pentru care contează doar frumuseţea, şcoala şi iubirea.
Unde-s prietenii ? Fraiero, ăia te-au ajutat mereu. Urăsc în ce te-ai transformat! Nu-ţi cer să fi iar copil, nici eu nu mă mai comport aşa,  trăieşte-ţi dracu’ viaţa că d-aia o ai. Ce căcat îţi trebuie iubire la vârsta asta? Pân’ la  25 de ani mai schimbi vreo ‘x’ băieţi.  Nici măcar nu te mai cunosc. Unde-i copila  aia cu care rădeam a  prost toată ziua şi care îmi spunea totul, care când spuneam ” Ea e prietena mea” , nu stăteam deloc pe gânduri? Mă doare, mă doare că tu nu observi că nu îmi mai eşti prietenă. Nici nu mă obosesc să-ţi spun, oricum ai nega.
Observă ce se întămplă în jurul tău, câţi te suportă, din câte se vede tu crezi că toată lumea te adoră şi nu e nici pe departe aşa !

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu