marți, 1 februarie 2011

Sentimente

Crezi ca nu imi dau seama? [M-am nascut cu capacitatea de a vedea minciuna pe buzele oamenilor! Psihicul meu ma face sa imi dau seama de multe.. nu stiu daca toti simtiti asta sau sunt printre putinii..
Nu e neaparat un atuu ptr ca doare..

Ironie.
Secrete.
Curiozitate.
Romantism.
Cantec.
Iubire.
Lacrimi. [fara motiv.]
Lipsa de ambitie.

Iubesc persoanele pe care nu ar trebui, dar care intr-adevar merita!
Persoane deosebite, persoane care ma schimba, care ma fac sa imi dau seama ca nu fac unele chestii pentru ca nu vreau si nu pentru ca nu pot, persoane care ma fac sa rad, sa simt ca traiesc, persoane pe care le stiu de-o viata, pesoane pe care le stiu de 5 minute dar le iubesc eneorm...

. SUNT UN COPIL!
Asta am vrut sa fiu.. Imi merit viata din plin! Am  facut fiecare lucru pe care am vrut sa il fac.. Mi-am implinit fiecare vis! si NU am regrete! ♥..

Am o singura dorinta! Un singur vis neimplinit.. E visul cu care voi debuta in noua mea varsta. E visul pe care promit sa mi-l indeplinesc anul acesta.. desi stiu ca nu depinde de mine!♥..    IUBIRE!

De ce nu iti poti oferi sentimentele pe tava fara sa pari directa/disperata/ironica/nebuna? Sunt pure sentimente, si e normal sa le impartasesti .. dar oamenii nu au curajul fiecarei clipe!

De ce atatea intrabari?
♥..

Tu pleci.. eu raman. Sunt clipe cand ne despart metri, centimetrii... si momente cand distanta sta inte noi.
Nu cred ca iti pasa.
Nu ma cunosti.
Nu te cunosc.

♥..

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu