marți, 1 februarie 2011

Epuizata

Sunt epuizata. confuza. ironica.stresata. dependenta. schimbata. dornica. nerabdatoare. visatoare. atrasa de orice . geloasa. directa. receptiva. spontana. uimita. ... ♥.. Si lista poate continua.. As putea scrie romane despre mine.

ASta e partea care nu imi place la mine.. dar nu vreau sa o schimb.









3 luni ->  54367281726354 de dependente.
 Vreau sa ma motiveze cineva. chiar am nevoie! ♥..
Am ajuns la concluzia ca ceva nu-i bine, vreau sa schimb ceva.. vreau sa fiu altfel ..macar o perioada.



e marti.

vreau sa uit de tot.
vreau sa se termine odata..
vreau sa evadez...
vreau sa am timp si de lucrurile pe care chiar le fac cu placere.
VREAU! chiar nu se vede?
♥..

Imi e dor de persoanele cu care nu am mai vorbit de mult timp..
.
.

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu