marți, 1 februarie 2011

Nu am timp de tine

Sunt eu prea buna? Prea demna? Las prea mult de la mine?
DA!

As putea sa fac si eu ceea ce imi faci tu. As putea sa iti intorc fiecare cuvant, fiecare gest, atitudine..
Dar sunt mai demna ca tine si am auzit de bun simt [din pacate]. Am aflat ca ne leaga acelasi sange, am aflat ca trebuie sa trec peste multe, ca nu trebuie sa distrug prietenii ca sa realizez ceva, ca oamenii nu se schimba - ii schimb tu. Meriti tu oare atentia mea?
Am incercat sa iti explic ca nu-i ok ceea ce faci, ceea ce iti doresti, ceea ce incerci sa pari.. Dar ai dat delete la tot ce tiam zis.
Te-am lasat in pace.. in speranta ca vei intelege singura ca gresesti , dar tu nu. Ne joci pe degete! Pentru ce?? Pentru un simplu baiat? Pentru simplii baieti?  Nici nu stii ce-i iubirea si ce presupune. Chiar crezi ca te iubeste? Oare nu stii ca oricum se intoarce la ''cineva''? NU! Nu stii!  Nu cunosti nici 1% din personalitatea lui. dar tu il ''doresti'' salbatic.Il ''iubesti''! Crezi ca daca faci gesturi disperate il vei avea pentru tine? Crezi ca daca il santajezi fizic va uita ca exista altcineva? Crezi ca daca ''furi'' prietenii prietenelor te vei alege cu ceva? Crede-ma ca nu. poate cu mai mult push-up in sutien.

Mi-ai distrus destul viata! Cred ca e timpul sa te opresti!!! Oricum cu mien nu mai ai ce vorbi cat timp bagi strambe ;) VACO

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu