marți, 1 februarie 2011

Happy

3 zile.3 nopti. ♥..
Am facut ce am vrut!.

Am baut. am ras. am plans la miezul noptii. am primit cel mai frumos mesaj din viata mea.  am fost intre prieteni dar au fost momente cand mam simtit singura. m-am simtit bine. mi-am implinit dorinte. am fost cu tipul dupa care salivez de 6 luni. '. s-au format pareri gresite. chiar nu imi pasa. m-am batut cu zapada. am turnat galeti cu zapada in cap! [scuze D. dar meritai].mam agatat in trandafiri. am visat avioane. am baut apa si credeam ca e fanta. am inghetat la -11° pe balcon in imbratisari. am trait clipe unice. am trait momente pe care nu le voi uita niciodata. am fost apreciata. am repetat spatiul schengen la fiecare 2 minute.
am primit cele mai frumoase cadouri fizice. m-am initiat. am urat. am fost mintitta. am asteptat. am fost ''torturata''. am iubit. am simitit atractia. am rupt paturi. am adormit in bratele altor oameni. m-am batut cu perne. am facut acrobatii. mam sarutat la inaltime. am experimentat. am aflat efectele piperului asupra ochilor.
mi-am amintit chestii. fotoliul nostru. am urlat. m-am enervat. am muscat [si inca cuuuum]. am fost muscata . m-am simtit bine. am privit in ochi. am simtit caldura lui.
 .  . am vazut cum prieteni isi bateau joc de prieteni si eram singura care nu radea din camera aia. am avut deja vuuri. am ascultat experiente. am povestit si am dat dreptate. am incercat sa conving oameni.  .  am ras de oameni care auzeau pasarele la 7 dimineata. am dormit.mi-a fost scarba. am povestit. am auzit: ''te asomez'' de 5676545 ori! am implinit. am uimit. am facut oameni fericiti.  am auzit cuvinte care probabil imi vor schimba viata.

Astea sunt AMINTIRI pe care le-am adaugat in cartea vietii. Acestea sunt adevaratele valori. Sa poti rade sau plange cand iti amintesti anumite momete..
Am avut un weekend frumos. Am fost langa oamenii pe care ii iubesc si au fost momente cand am simtit asta.Si momente cand aveam impresia ca nu ii cunosc.


Doar pt ca sunt aici


E un timp cand cand dai, si un timp cand ceri...
Si un timp cand trebuie sa speri..
E un timp cand stai ..
Si un timp cand pleci..
Si un timp cand peste toate treci..
E un timp cand vrei si un timp cand poti
Si un un timp cand esti uitat de toti..
Dar oricine ai fi ,oriunde esti
Oricand e timpul sa iubesti.. ♥..

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu