marți, 1 februarie 2011

Kill

Tumblr_lfy7d4ctz81qbs78lo1_500_large*** ~ 
Romania e plictisitoare... O adunatura de oameni lenesi... si cei care au vlaga sunt legati de maini de societatea oarba si lipsita de talente q adevarat sustinute... Dar totusi...am putea fi renumiti prin... unicitatea noastra primitiva de a ne pastra in anonimat... 

Am analizat subiectiv fiecare ramura a romaniei, defectele si calitatile populatiei noastre... Am gasit k defect frica... si calitati... nu m-am obosit sa le retin... 
Cel mai dezbatut subiect la sedintele personalitatilor mele multiple a ramas pacea plictisitoare lipsita de adrenalina si spirit criminal.... 

Oare dc nu avem criminali in romania? Nu oameni care isi omoara nevasta, sau drame gen Elodia... Ci criminali adevarati, care ucid de placere... gen.. Ramaru... ah... dupa ce ca Romania nu are criminal multi... nici pe astia nu stim sa ii pretuim ;))... 

Totusi, chiar dak pare morbid si sinistru, Romania sufera de un defect major in acest principiu :|... nu avem capacitatile negesare de a crea si dezvolta genii, criminali, celebritati, adica... oameni de varf, nu conteaza dak varful de jos sau de sus al societati... :)) 

M-am hotarat.. am sa fac ceva eroic pt romania... am sa ma fac o criminala... Dar.. nu voi ucide fara rost... Poate... un fel de robin hood al criminalilor, ii omor doar pe cei rai... romania este mult prea incapabila pt a lupta impotriva unui criminal q iq-ul mai mare de 130.... nu imi trebuie decat o identitate ascunsa si niste cutite lungi :X...

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu