marți, 1 februarie 2011

Ganduri


Tumblr_lf9kbcjeaf1qdr0s2o1_500_large
Live suck... normal si fara noima, un complex dependent de rutina si plictiseala... in final, totul se sfarseste asa, singur, gandindu-te la micile bucuri ce au trecut, pe care le vei uita q timpul... si vei ramane iar u, singur, cel din totdeauna..... Stau si ma plictisesc in fata pc-ului, gandindu-ma cum as putea sa pierd timpul.... Dc e viata asa de plictisitoare.... nu am chef de nimic.... dorm, si stau la pc... astpt clipa in care am sa mor din cauza faptului k nu mananc... dc sa ma obosesc sa mestec? dc sa ma obosesc sa stric rutina pat-pc q o vizita pe la bucatarie? mai am o sticla de pepsi... cand o sa se termine asta o sa stau si fara sa beau nimic... mai usor asa... o suferinta simpla si usor de gasit... sper doar k mama nu va urca la mn, sper k va uita k exist... .Stau doar cu verisaora me si povestim .... Adorm incet... cad in taramul viselor alaturi de idoli mei .... vampiri.... poate k intr-o zi, Lestat va veni sa ma salveze din aceasta lume simpla si fara noima... Ah... doar vise... copilarii.... cuvinte fara sens ce se zbat in zadar pentru un pic de intelegere.... dar degeaba... lumea e rea, simpla, si fara nici un sens... traiesti doar k sa mori, mori doar k sa traiesti iar.... dc e viata asa de plictisitoare... ma chinui singura, imi fac trupul sa sufere, ma pedepsesc pt existenta mea prea simpla... Bani nu rezolva totul.... va spun din propria-mi experineta, chiar dak totul se leaga de bani.... cand ai prea mult de saturi... intervine rutina, simplitatea si plictiseala.... Cand sunt la scoala, cel putin invat de plictiseala.... asa... stau aici si irosesc litere si ganduri... sperand k... poate q timpul, ceva o sa se schimbe.... sper in zadar... nimic nu se schimba, monotonia ramane neclintita si dragostea este transformata incet incet in dependenta trupeasca..... nu imi mai doresc nimic... decat sa mor... incet si chinuitor...

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu