marți, 1 februarie 2011

Ghotic Dream

Ee-cu-study-3-4web.jpg.w300h412_large
Vreau sa respir, sa traiesc, sa simt, dar, imi doresc sa fiu mai mult decat un om. Vreau sa zbor, sa traiesc vesnic, sa pot sa te omor oricand ... fara k viata mea sa fie atinsa de urmarile unor astfel te fapte... Te pot rupe in mii de bucati doar cu privirea, iti pot face mintea sa se intoarca impotriva corpului tau cu doar o singura atingere. Asta sunt eu, in spatele aparentelor firave si inocente si ale infatisarii omenesti, se ascunde psihicul meu, mai puterinc decat orice arma... Personalitatea mea, mai fatala decat orice otrava si privirea rece mai stridenta ca sunetul tunetului... Sunt doar un om... cu vointa si imaginatia sadica a unui criminal.... Imi doresc sa pot sa ma bucur de vigoarea vieti tale la fel ca un vampir, sa te chinui si sa te vad suferind la cele mai ciudate torturi, la fel ca un ucigas in serie, iar apoi sa te omor lent si fara o durere concreta, la fel ca intepatura discreta a unui scorpion. Inca nu te-ai convins? Stiu ce gandesti... sunt doar cuvinte insirate de o un copil cu un zambet sadic pe fata pe un site lipsit de minti normale... Hm...as putea sa fiu de acord cu aceasta afirmatie... La o analizare concreta a minti mele, orice psiholog ar ajunge la concluzia ca sunt .. perfect sanatoasa... Stiu sa ma prefac, sa fiu un om normal, sa imi traiesc viata, secretul unui geniu, pt a ramane in anonimat, este simpla actorie. ,,fac pe proasta\" cum se zice in limba vorbita, sunt un copil normala.... pana in momentul cand respiratia ta ma tenteaza prea mult, cand ma faci sa imi doresc sa te dispretuiesc, sa te batjocoresc, indiferent cum as face acest lucru, psihic sau fizic, tu ai suferi egal, pentru ca eu, am talentul de a te tortura doar cu privirea, facandu-ti nervi sa pulseze iar mintea sa intre intr-o criza de isterie, acum.. u ai parea cel nebun.... Nu imi e frica sa omor, nu imi este teama de moarte, merg pana la capat pentru cea ce imi doresc... Sunt doar un om... dar unul care si-a inteles puterile, care si-a acceptat defectele si le-a concretizat ironic in ganduri sadice si morbide. Ma gandesc daca oare chiar e bine pentru tine ca ai citit tot ce am scris aici. Dar ma bazez pe faptul ca ai sa crezi k sunt doar o fata normala cu o imaginatie prea impulsiva, si ai sa ignori tot ce ai citit... Si cum tu esti un om ce nu vede decat ceea ce vrea sa vada, nu am de ce sa imi fac griji.... viitorul meu e in siguranta...




-POSTARE CU DEDICATIE

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu