miercuri, 2 februarie 2011

haunted House

Cs4ku2ceimbzk3wjehdnrlhko1_500_large
ra o
zi de vara...eu shy prieteni mei ne plimbam prin orash!!deodata la o
fata pe nume Camy ii vine ideea sa mergem la casa strabunicului ei care
este mort.mergem noi.eu intru primul vad un omcu parul alb cu barba shimustatza imbracat in negru shi il intrb ce cauta in casa aceea
parasita..shy yel imi zice ca acolo locuyeshte.cand ma uit in spate
prieteni mey disparusera si omul acela mya spus sa nu ma speri ca
probabil au plekt sa se plimbe...stau de vb cu yel..imi da sa
mananc!!shi imi petrec noaptea acolo!!ma duc in camera intru in pat si
ma invelesc!!deodata scartzaye usha shy se aud batay in geam ...ziceam
ca omul acela a plekt afara cad ma uit la geam vad un spanzuratde copac
si picioarele lui bateau in geam!!atunci am fugit in camera la omul
acela care locuya in casa aya dar n may yera nimeni yera decat un
sicriu in mijlocul cam3r3y!!! cand ma uit il vad acolo mort..o iau la
fuga pe si cand sa deschid usa sa yes afara dau de el..ma intreaba ce
sa intamplat shy ii spun ce am vazut el imi spune ca am avut o
halucinatie..dar yeu jtyam ce am vaut ma duc in camera shi nu may yera nici un sicriu yar la geam nu may yera nici un spanzurat.!! o
sun pe mama sa vina sa ma ia de acolo ca ma speriasem..vine mama si
cand se uita spre mine mi sa parut ca avea furnici pe fatza si yera
sfashyata pielea...atunci lesi si ma trezesc in patul meu akasa la
mine!!
ii spun lu camy ce vazusem in casa strabunicului ey mort si de omo ce
era acolo yam explicat cu arata si mya spus ca yera chyar strabunicul
ey...!!shy am mai intrb de omul spanzurat shy a zis ca acolo sa
spanzurat un om pt ca a faqut la fel ca mine si jya petrecut noaptea
acolo...deodata ma trezesc iara in casa parasita!!de data asta yerau 2
spanzurati si yerau doua sicriie in camera cand ma duc sa vvadd in
sicriu yeram yo si unu dintre spanzurati yeram tot yo atunci yes din
ksa si ma trezesc intro padure..o lumina puternik vinse spre mn si ma
trezesc la spital...cobor din pat si cand intru in alt salonma trezesc
yara in casa parasita si incep sa ma inchin atunci deodata un cutremur
darama casa shy yeu ma trezesc aksa...yam spus mamei spunand ca si ei i
sa intamplat acelasi lucru cand era copil!!am fost la prot si protu a
venit si a dat cu apa sfintzita si a doua zi casa nu may yera acolo si
eu miam dat seama ca totul deabia incepuse...dupa 3 ani ma trezesc yara
in casa aceea da de data asta eram pregatit cand a aparut acel om om
luat o cruce si iam puso pe cap atunci capa a inceput sa arda si omul
mya spus inposibil!!lay invins pe satana!!o sa plateshty si ma trezesc
la spital de atunci nam mai patzit nimic dar...st pregatit pt orice
dupa ce mya spus ca o sa platesc!!recuse catziva ani de

atunci...credeam ca sa terminat!!pana intro noapte,cand,ma bag in pat
sa dorm aud zgomote la geamul meu..si ma uit era o creatura cu pilea
sfashitata ochii rosi si cu urme de carne de om printre dinti
:>aprin repede lumina si ma trezesc iara in acea casa cu omul acela
zicandumi ca sunt blestemat si ca nu voi scpapa nicioadata!!atunci
dispare si apare acea creatura ma iaa de gat simteam cum ma sfashaye
piela!!ma ardea nu mai puteam sa respir si atunci am inchis ochi
crezand ca o sa mor!dar o lumina verde inflorescenta vine spre mine si
creatura dispare!!deadata apar in mijlocul unei paduri!gandinduma cum
sa scap de acea casa si o voce imi zice nu o sa scapi si pe urma rade
cu un ras diabolic!!ma uit de unde vine vocea si ma uit langa mn era un
spanzurat langa alti si imi spune ca acestia sunt toti care au trecut
prin asta i pe copacu de care erau spanzurati erau scrijelite numele
lor..apre din nou acea casa cu mine inauntrul ei ...shi vad un om pe
care il mancau sobolani atunci miam dat seama ca eu eram deja mort dar
in moarte cerebrala..intre vis si ralitate mai aveam shanse sa imi
revin!!in spatele meu apare batranelul cu un bici de cai ma loveste si
ma spanzura cu acle bici atunci ma trezesc la spital!!...stiind ca
totul sa terminat..sa nu intrati niciodata intro casa bantuita singuri
ca exista sanse sa nu mai ieshiti niciodata :>

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu