miercuri, 2 februarie 2011

Inutil

Tumblr_lfz7v3iduu1qgb7zmo1_500_large
Aseara nu am putut deloc sa dorm ... M.am uitat pe Discovery la un documentar despre Marvin si cum a murit credeam ca o sa adorm  dupa....dar mai rau
Fratele meu mai mic ( 9 ani) Cristi, s.a urcat sus la mine in pat din cauza ca ii sa facut frica ( avem paturi suspendante si eu dorm sus) a inceput sa se fataie si sa se bage in mine deparca nu era rau a venit si tata sa ne inchida televiizorul pt ca era 3 dimineata...
Dintr.o data fratele meu deshide ochi si ramne atintit spre Geam !? 
" ce sa intmaplat ce ai patit "?
" Simt ceva foarte straniu " 
Atunci prima oara m.am gandit la bunicul meu care a murit in aceast apartament unde stam noi...si m.am speriat pt ca eu DA cred in fantome si am destule motive
Eu ca o sora mai mare ca sa nu il speri i.am spus 
Tumblr_lfhkcnj1fd1qahhq4_large" Stai linistit nu e nimic , doar subconsitientul tau , acum culca.te "
dar stiam ca ceva nu e in regula nici eu nici el nu am putut sa dormim 
la 3.30 m.am dat jos sa beau apa defapt am vrut sa ma dau jos dar am vazut o umbra pe perete m.am uitat mai atenta ca sa nu ma speri degeaba dar nimic asa ca m.am bagat cu capul in perna si ma gandeam sa nu mai deschid ochi si l.am luat pe Cristi de mana
eu speriata am simtit ceva foarte foarte moale dar ce sa fie??? si am luat mana de pe el m.am speriat foarte tare 
Atunci am inchis ochi si m.am gandit la toate momentele frumaose de vara asta si cand o sa plec cu trenul din nou :X 
am adormit dar nu pentru mult timp...
S.a auzit o bubuitura aceasta m.a sculat si pe mn si pe Cristi 
" ce sa intamplat ? "
" Nimic stai aici "
" nu eu nu raman singur vin cu tine "
" RAMAI AICI "
eu m.am  dus in camer cealalta si am vazut ca oti dorm numai eu cu Cristi nu dormeam ....
Dar cand am ajuns in camera mea Cristi dormea....5408969005_d76528a9b7_z_large

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu