vineri, 11 februarie 2011

Ganduri

Rules:
1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn’t make sense. NO CHEATING!
4. Bold the questions and with the answers, give your own comments on how it relates to the questions.
1. Cum te simţi azi?
Blaxy Girls – I feel my love ( minte, n-am pierdut nimic şi am o stare prea bună pentru melodia asta )
2. Vei ajunge departe în viaţă?
Nane – Doar o şansă ( “dacă vrei să începem împreună o nouă viaţă”)
3. Cum te văd prietenii tăi?
Justin Bieber – Never say Never
4. Te vei căsători vreodată?
Vescan şi Ligia – Peace and love  (“Tu nu iubesti, Tu doar vorbesti Si cand e nevoie de tine lipsesti”, asta înseamnă nu? )
5. Care e tema preferată a celui mai bun prieten?
Kesha – We R Who We R
6. Care e povestea vieţii tale?
Miley Cyrus – When I Look At You ( “A beautiful melody”:o3)
7. Cum este/ era în liceu? (sau scoala in cazul meu)
Nane – Mi-e dor ( reiese că urăsc şcoala)
8. Cum poţi avansa în viaţă?
Owl City – Fireflies
9. Care e cel mai fain lucru la prietenii tăi?
Sean Kingston – Face drop ( după linia melodică, deduc că e distracţia)
10. Ce se preconizează pentru weekend?
Hannah Montana – Gonn a Get This ( asta însemnând ceva legat de băieţi ? )
11. Ce cântec te descrie cel mai bine?
Miley Cyrus – Party in U.S.A ( o parte de adevăr, dar mi se pare mie sau winampu’ meu are ceva cu Milez ? :)) )
12. Dar pe bunicii tăi?
Tom Boxer & Antonia – Shake it mama ( haha. prea multe bubuieli pentru creierele lor :)) )
13. Cum îţi merge în viaţă?
Sean Paul – Press it up
14. Ce melodie îţi va cânta la înmormântare?
Puya – Fresh (=))))) deci ăştia vor să se-mbete la înmormântarea mea :)) )
15. Cum te vede restul lumii?
Blaxy Girls – Poate nu crezi în tine ( cred în mine :d )
16. Vei avea o viaţă fericită?
Camuflaj – Fă ce simţi
17. Ce cred prietenii cu adevărat despre tine?
Demi Lovato – Gift of  a friend ( perfect, chiar vă puteţi baza pe mine :o3 )
18. Sunt persoane care te doresc în secret?
Grasu XXL şi Guess Who – Azi nu ( mai ştii.. :)) )
19. Cum să mă fericesc singur?
Justin Bieber – Struck in the moment ( fericesc fiind un devrivat de la “fericire” ? )
20. Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?
AlexUnder Base feat Lys – Drums ( o zgâlţâi, la fel ca şi creieri mei când ascultă melodia asta:))

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu