vineri, 11 februarie 2011

Chesti..

Unde se află telefonul tău mobil?
-în faţa tastaturii.
Părul tău?
-DREPT [ de la mama natura]
Mama?
-face pitta si cornulete
Tatăl?
-se joaca cu fratimiu
Mâncarea preferată?
-fast food se pune?
Noaptea trecută ai visat.. ?
-ca am fost calcata de masina[d la un timp numai asta visez[
Băutura preferată?
-Cola; Pepsi
Cea mai mare dorinţă?
-să am încă 1000 de dorinţe
În ce cameră te afli?
-sufragerie
Hobby?
-făcutul brăţărilor
Cea mai mare frică?
-să se urce pe mine o omida verde fosforescentă gigantică şi să mă ciugulească!
Iubitul?
-acasa...
Unde ai fost noaptea trecută?
-acasă.
Ceva ce nu eşti?
-super star.
Plăcintă cu mere?
-nu mă omor după ea.
Bun aflat pe lista ta de dorinţe?
-telefon nouu
Unde ai crescut?
-Constanta
Ultimul lucru pe care l-ai făcut?
-vorbeam pe mess.
Eşti îmbrăcată cu?
-in pantaloni scurti cu tricou
Esti încălcaţă cu..?
-şosete cocolino!
Televizorul tău…?
aprins
Animale de companie?
-un frate mai mic.
Prieteni?
-2-3 adevăraţi.
Viaţa ta?
-nu e roz, dar e perfect de imperfectă.
Starea ta?
-mi-e somn.astept zia ude maine
Îţi lipseşte cineva?
-da..
Mijloc de transport?
-trenu:X.
Ce nu porţi niciodată?
-fuste.
Magazinul preferat?
-ăla din colţ.
Culoarea preferată ?
-mov.
Ultima dată când ai râs?
-adineauri, mă uitam la o poză :).
Ultima dată când ai plâns?
-azi...
Cel mai bun prieten?
-ma sunt mai multi
Locul preferat?
-scaunul de la calculator.
Facebook?
-http://www.facebook.com/profile.php?id=100001558787356
Restaurantul preferat?
-ce ?! :|

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu