joi, 3 februarie 2011

Teoriile mele

Tumblr_lfn9bsk6hh1qgbbnto1_500_largeFiecare se i.a dupa niste principii in viata ...:| eu in schimb prefer sa am viata libera si sa fac ce vreau !Desi am eu niste ideei


1.Nicodata sa nu ai incredere in oameni daca nu ii cunojti ...sau daca nu le testezi increderea ;) ( Mie una m.i s.a intampla
2.Ai grija la colturi -nicodata nu sti ce se afla dupa ele
3.Nu iti lasa jurnalul la vedere -oricine ti.l poate cauta -
Tumblr_lf6omndwyw1qdi4mro1_500_large4.Daca o pers iti spune cv despre X ( de rau) nu ezita sa il intrebi -poate sa fie o minciuna -
5.Daca ai parul lung tine.l in coada cand mananci-poate sa iti cada in mancare nu cred ca vrei sa mananci par...


Ca orice oameni…avem teorii proprii. Avem interpretari proprii pentru aproape orice, fie ca impartasim asta cu cineva sau nu.

Si acum sa dezmintim unele proverb sau vorbe despre iubire.

1. Dragostea e oarba.
-Super, inseamna ca nu vede cine ii pune piedica >:)

2. Ochii care nu se vad se uita.
- Imposibil in era noastra, in era comunicarii sa nu te vezi cu gagiku/gagika. Pe web sau daca nu iei primul microbus spre orasul in care sta. Sau ii trimiti un mms cu ochii tai. Sa nu te uite.

3. Se zice “ai fluturi in stomac”. Noi fetele, da. Avem. La baieti insa cred ca raman fluturii la stadiul de omida.

4. “Inima imi bate asa tare….parca vrea sa iasa din piept”
- Normal, daca ar putea ar iesi si ti-ar si da doua palme si te-ar sfatui sa nu te indragostesti DIN NOU.

5. “ Dragostea trece prin stomac”… dar totusi, sunt convinsa ca nimeni nu va sta cu o persoana cu care nu se potriveste la absolut nimic….chiar daca acea persoana ii gateste sau ii trage cate o ciorba traznet.

6. “Iubitoooo, iar vrei sa iti dau mesaj de noapte buna???”
“Nu iubitule, ureaza-mi “o noapte nebuna” si asa voi avea. Fara tine.

7. “Draga mea, nu inteleg de ce pierzi atata timp in oglinda. Stii bine ca mie imi plac fetele simple si cuminti”
- Tocmai de aia intoarce capul dupa prima vampa pe strada.

8. Daca te inseala, nu inseamna ca nu esti buna pentru el. Ci ca esti prea buna si el e prea superficial. Valabil si pentru baieti.

9. “Of Doamne draga, nu stiu cum te poti uita la seriale de astea siropoase, la telenovele. Nu vezi ca se prefac toti, sunt niste mascarici, totul e regizat?”
Dupa ce zice asta se duce sa isi continue meciul de Wrestling. :-W

10. Jumate dintre fete sunt materialiste. Acum depinde de baieti cat portofel…aaaa.a….pardon, cat suflet vor sa puna.


ATENTIE! Aceste DEDErii nu sunt cu/despre/pentru cineva. Pur si simplu sunt.











-The eND-

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu