sâmbătă, 5 februarie 2011

Sinucidd

Tumblr_lg1ainle9k1qfgaamo1_500_largeHmmm m-am gandit cum sa o fac ...
- nu as avea curaj sa ma arunc de pe un bloc- daca ma arunc in mare..probabil as lupta sa ajung la mal
- cu pastile cred ca ar merge ..dar poate mi-ar fi rau..
- sa ma impusc in cap? nu am pistol..
- sa bag cutitu ? imi e frica de sange..
- sa ma sapanzur? arat naspa cand atarn..
- sa mananc kiwi pana ma sufoc...asta fac acum

M-am gandit si ma gandesc ..tu te-ai gandit vreodata?


by Criss Blaziny..




daca o sa innebunesc..
ma gandeam sa ascult o melodie deprimanta..o poveste dramatica..o chestie de genu'...sa iau ceva care sa ma faca sa nu simt durerea...imi fac niste injectii cu ansetezic ceva:))=))..dupa sa ma arunc in gol de la etaju'21 si sa sper ca imi vor creste aripi in alea cateva secunde..=))
[ imi permit niste aripi..o sa fiu nebuna.o sa am o imagniatie bogata..si toti nebunii vor fi deacord cu mine:))=)) ... ..]

nu stiu de unde sa fac rost de anestezic...
ma ajuta careva?

PS.nu pt acum ..pt cand o sa fiu nebuna de legat..:))




-TO BE CONTINUED-

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu