vineri, 11 februarie 2011

Perlele Coopiilor


rmătorul articol sper să accentueze ideea voastră despre inocenţa copiilor.
1. Când e OK să săruţi pe cineva ?

Regula e aşa: dacă săruţi pe cineva, atunci trebuie să te şi căsătoreşti cu acea persoană şi să ai copii cu ea. Este cinstit să faci aşa.
Howard, 8 ani.
2. Pentru fete e mai bine să fie singure, dar nu pentru băieţi. Băieţii au nevoie de cineva să strângă lucrurile după ei.
Anita, 9 ani
3. Cum ai face o căsnicie să funcţioneze bine ?
Să-i spui soţiei tale că e drăguţă, chiar dacă ea arată ca un camion.
Ricky, 10 ani (un viitor politician)
4. E mai bine să fii singur sau căsătorit ?
Nu ştiu cum e mai bine, dar pot să-ţi spun un singur lucru. Nu o să am niciodată sex cu soţia mea. Nu vreau să fiu vulgar.
Theodore, 8 ani
5. Ţipi cât poţi de tare că o iubeşti chiar dacă pţrinţii sunt de faţă.(băiat-8 ani)
6.Nu contează cum arăţi, uitaţi-vă la mine ce frumos sunt şi încă nu am găsit pe nimeni cu care să mă însor (băiat -7ani)
7.Oamenii căsătoriţi sunt foarte bucuroşi să vorbească cu altcineva (băiat-6ani)
8.Îţi dai seama că sunt căsătoriţi că ţipă la acelaşi copil (băiat -8ani)
9.Când termin grădiniţa îmi găsesc o soţie (băiat -5 ani )
10.Nu trebuie să săruţi niciodată o faţă, dacă nu ai bani să-i cumperi un inel frumos şi un video, pentru că o să vrea să vadă casetele de la nuntă (băiat -10ani)
11.Ce fac oamenii de obicei la o întâlnire ?
La întâlniri oamenii se distrează, şi ei ar trebui să le folosească ca să se cunoască mai bine. Până şi băieţii au ceva de spus dacă îi asculţi mai mult timp.
Lynnette, 8 ani
12. Ce este sufletul?
Suflet e când îti pune mama prãjituri pe farfurie si ii lasi prãjituri şi lu ala mic. (8 ani)
Sufletul are o forma de inima. (8 ani)
13. Ce este respectul?
Respect înseamnã sa te scoli si sa stea babele pe scaun. (9 ani)
14. Ce este sifonul?
Sifonul este o apa cu picatele. (7 ani)
13. – ce se intampla atunci cand faci sex?
-faci copii~!! ( 11 ani)
14. “- Oare daca am 3 note de FB. si 7 note de B imi iese media 10?” (12 ani)
15. era o data ca nici o data un cer senin dar masina era vopsita in galben si eu imi faceam temele dar nu se stia daca e vreun vanator prin preajma, dar in fond toti lilieci dormeau chiar daca nu era miercuri cand mergeau lucratori dupa salariu eu eram una cu pamantul si pamantul era una cu mie
16. Mami iar a venit tati acasa si nu stie unde sa mearga, si ma intreaba unde e baia. (Marius 6 ani)
17. Bogdan:ma Vlad stii cei o insula?
Vlad:un petec de pamant ce pluteste ca o barca
18. ce este geografia? este o stiinta care te invata pe ce lume esti (am spus-o intentionat)(13ani)
19. Cand o sa fiu male o sa ma fac pinguin!
20. Mai tii minte cand am fost maine la tuns? (fata -3 ani)

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu