marți, 1 februarie 2011

Muzica

4995971656_ef717294d1_z_largeMuzica face parte din viata oamenilor chiar de la inceputul vietii acestora. Cand eram bebelusi mamele noastre ne cantau cu vocile lor suave cantece de leagan, ca sa ne ajute sa adormim. Apoi a urmat etapa cantecelor pentru copii. Tin minte ca ai mei imi cumparau casete cu muzica de acest gen, iar eu dansam si cantam in jurul camerei. Apoi prin clasa a 2-a, a 3-a, am inceput sa ascult muzica de la televizor si de la radio. Astfel am inceput sa-mi formez diferite gusturi si in prezent sa nu mai pot trai fara muzica.
Muzica a fost acolo pentru mine in multe etape ale vietii mele. De fiecare data cand ma simt deprimata, ma bag sub plapuma si ascult muzica la casti. Acest lucru ma linisteste enorm. Am ajuns sa am melodii preferate pentru diferitele situatii in care ma aflu. Atunci cand sunt trista, vesela, nervoasa, adormita sau plina de energie, mereu exista un cantec care sa exprime ceea ce simt, bineinteles mult mai profund si mai melodios decat as putea sa exprim eu. Tocmai de aceea pot spune ca nu ma incadrez intr-un singur gen. Exista diferite genuri pentru diferite situatii.
Consider ca muzica isi are locul in viata omului pe toata perioada vietii acestuia. Muzica se aude mereu la o petrecere, la o nunta, la o zi de nastere, la o serbare, deoarece ea face totul mai special. Desi au trecut doar 12 ani din viata mea, muzica va avea mereu un rol important pentru mine. Mai cred ca muzica m-a ajutat sa cunosc diferiti oameni. Iti poti da seama de felul de a fi al unei persoane dupa muzica pe care o asculta. Nu spun ca daca o persoana asculta o muzica diferita fata de mine nu incerc sa o cunosc, din potriva, incerc sa vad daca muzica pe care o asculta o defineste. Cel putin eu apreciez muzica pentru versuri si linia melodica, dar mai ales pentru mesajul ei.
Singurul lucru pe care il regret, este acela ca nu m-am apucat de compus/ cantat muizca, chiar eu. Poate as fi reusit sa ma exrpim mai bine prin muzica, dar mai am destul timp pentru a ma apuca. Si stim toti cum se zice: Niciodata nu e prea tarziu sa faci ceva!
Tumblr_ldslfqm2ri1qeuyelo1_r1_500_large168634_106343699442049_100001992590252_48106_5637031_n_largeTumblr_lfw04uyeef1qdextdo1_500_large5400539277_62e240672a_z_largeTumblr_lfnpf6svi91qeqzrno1_500_largeTumblr_lfphsryurx1qbdgqxo1_500_large

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu