sâmbătă, 5 februarie 2011

IMPOSIBIL


Exista lucruri care pui si simplu nu le pot pune pe hartie.Sentimentul pe care-l am atunci cand ma privesti, scanteile care sclipesc in mine ori de cate ori te vad, descrierea culorilor din ochii tai, caldura care ma cuprinde cand stiu ca te-ai gandit la mine chiar daca numai pret de o clipa, e de nepretuit sa stiu ca iti pasa.
Nu pot descrie cum gandul la tine ma arunca in ceruri, la infinit, pot face cu mana soarelui, dr promit ca nu voi sta mult, vreau sa ma intorc acolo jos la tine.
Cum as putea descrie iubirea?
E ca si cand soarele ar fi lipit pe cer stralucind alaturi de zambetul meu.Nici noaptea nu mai e intuneric cat timp tu dansezi in gandurile mele.
As vrea sa fug la tine, sa te imbratisez ,sa te sarut si sa-ti spun ca te iubesc.
Cum as putea descrie toate astea?
Cum as putea alunga norul negru care-mi acopera razele cand nu te vad o zi?
E imposibil sa pun pe hartie tot ce simt pentru tine, tot caleidoscopul de culori pe care-l port in suflet, toata bucuria pe care mi-o asiguri printr-o singura privire e de nedescris.Tu esti pasaportul meu catre fericire.
Iti multumesc!

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu