joi, 3 februarie 2011

Date...

Sunt~ la munthe                                                                                             
Aş vrea~ Sa plec pe Marte!
Pãstrez~ Ceea ce-mi place!
Mi-aş dori~ Sã o iau pe Aleka şi sã ne mutam in L.A!
Nu îmi place~ Şcoala
Mã tem~ De intuneriic
Aud~ Ceea ce vreau şi ce-mi place!
Imi par rãu~ Cã nu am 10 ani!
Îmi plac~ Acadelelee :x
Nu sunt~ Prea intelegãtoare
Cânt~ pentru cã imi place
Niciodată~ Nu voi mai face teme pentru ‘x’-ul
Rar~ Invăţ
Plâng~ Când am nervi :)
Nu sunt~ Foarte atentă
Sunt confuză~ Când vine vorba de ‘x’-ul
Am nevoie~ De nişte energizant!
Ar trebui~ Sa dorm

Principala trăsătură a caracterului meuReeaa >:)
Calitatea pe care o prefer la un bărbatCred ca ..Sinceritatea! 
Calitatea pe care o prefer la o femeie: Personalitatea!
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Ca sunt cele mai minunate persoane de pe Pamant!
Principalul meu defect: Iert persoanele la care tin foarte repede [ si asta ma scoate din minti ] 
Ocupaţia mea preferată: Sa vorbesc cu Aleka pe mess  si sa ascult muzica pana la epuizaree \m/ 
Visul meu de fericireSa-l cunosc pe Usher! 
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea:  Sa aflu ca Justin Bieber a comis-o deja ! 
Ce ai vrea să fii? : Actrita ..I think ..:-?
Ţara în care-aş vrea să trăiesc:  Ameriicaaa bby :x !
Culoarea preferatăNu am numai una..Am mai multe si acelea sunt : roz si albastru :x !
Floarea preferată:  Trandafirul! 
Pasarea preferatăPapagalu’ e cea mai tare pasare. ]
Scriitor preferat:  J.K. Rowling
Poeţii mei preferatiNu sunt prea siropoasa ..nu o am cu poeziile !
Eroul meu preferat: Spider-Man! 
Eroina mea preferataAleka..
Compozitor preferat?Guess Who 
Pictorii preferati:  Mamii 
Eroii din viaţa realaParintii si prietenii \m/ 
Eroinele din istorieMomentan ——–
Bautura şi mâncarea preferate:  Cola-Cola, Pizza si Mecc :>
Numele preferatAdriana, Roberta si Andreea b-)
Ce detest cel mai multIdiotii pe care ii am in clsa. Nici unu nu are creier. Deabia astept sa scap de eii :>
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult:  Mihai Viteazu ] Deaia
Fapta militară pe care-o admir cel mai multCum nu’mi place militaria …nu am ce fapta sa admir! 
Darul natural pe care-aş vrea să-l amDaca as putea sa citesc gandurile ar fi perfect! 
Cum aş vrea să morSunt prea tanara ca sa moor! 
Starea de spirit actuală:  Nasoala !
Greşeli care-mi inspiră cea mai multa indulgenţă:  Daca aflu ca mama m-a jucnit vreodata. 
Deviza mea:  Ori suntem goloni, ori nu mai suntem!

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu