joi, 3 februarie 2011

Daca as muri

Tumblr_ldot1azrtt1qeqtwjo1_500_largeCe as face daca as muri?


Daca as afla ca mor ce as face ??? probabil pe moment as incepe sa plang
Dupa m.as duce sa ii anunt pe toti ! ca X_X mor :))
Buna,as vrea sa fiu alaturi de familia mea si cei apropiati mie,sa petrec ultimele clipe cu ei si sa le spun cat de mult inseamna pentru.mine si mi-as cere iertare tuturor celor carora le-am gresit.

Apoi as vrea sa imi fac de cap,sa fac toate nebuniile si sa imi indeplinesc toate dorintele mele ascunse ,sa fac tot ce imi trece prin cap ,sa nu tin cont de nimic.

-As rade m.as distra
-Le spun celor pe care ii iubesc ca nu o sa ii uit nicodata
-As vrea sa mor in mijlocul naturii , intr-o padure .
-M.as duce la o anumita pers si i.as spune ca o URASCCCCCCC


probabi lsutn mai mutle lcururi o sa mai aadaug pe parcurs

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu