miercuri, 2 februarie 2011

Omg Danbo

DSCN0874Da, mai nou a ajuns si boala asta pe capul meu, I just love ‘em!
Ce este un Danbo?
This is a Danbo :D originalele fiind facute de Amazon
După ce că mi-au curs balele vreo două.. două? Două! săptămâni după pozele şi Dambo-ul lui Lady-Tori am decis să-mi prelucrez şi eu un Danbo deoarece mi-au cam picat plombele când am văzut preţul de pe eBay al unui Danbo original :|
Deci prin urmare nu mi-a rămas decât să dau un search pe google şi să învăţ cum să fac această mică creatură true love struck
Sărutmână pentru exemplul lui LimeTH si imprimantei mele HP. nerd
La început mi-am cam bătut joc de mâini.. *defapt dimensiunile îmi cam jucau feste… niciodată n-am fost bună la geometria în spaţiu si se para ca nici cu practica nu le am*
Iar apoi am cam rămas în pană de file şi nici cu tuşul color nu o duc prea bine… :) )
Iată căteva poze din ce am meşterit azi
Acest Danbo e doar de test… sper ca până săptămâna viitoare să fac vreo 3 exemplare mai draguţe 
DSCN0882Cum sunt?

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu