vineri, 4 februarie 2011

Convorbire cu Mine



Unde sunt?Cine sunt? Dar oare am fost cineva?
Ma simt pierduta in timp,in spatiu
Mi-e firg,mi-e rau,este careva?
Vocea se pierde in zarea neagra,in neant...
In linistea solemna se aude doar BANG BANG!
Inima se zbate a fi auzita,dar nimeni nu o intelege
Corpul este condus de o anumita lege
Legea sufletului neinteles de nimeni si nimic
Caut lumina in intuneric,un intuneric infinit...
Dar ceea ce deabia am aflat
M-a tulburat, m-a facut sa par nebun delegat
Cum poti cauta lumina in pamant?
Cum poti cauta bucuria in lacrimi
Soarele in noapte..
Am fost orb, un om plin de patimi
Dar acum am realizat un adevar suprimat:
Lumina nu trebuie cautata in pamant, in intuneric
Ci sus pe cer,pe norii albi,serafici de matase
Dar eu in cautarea mea nebuna dupa bine m-am prins in atatea plase...
Plase care ma sugruma
Ma impiedica sa mai cred in mine
Ajutor!
Dar nimeni...

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu