joi, 3 februarie 2011

Cateodata sunt asa nedumerita . Imi pun deseori intrebari stupide si enigmatice.Deseori ma gandesc la greserile pe care le`am facut..ma cuprind sentimente dezamagitoare, da ceva in mine imi spune "Adda,opreste`te..nu regreta nimic.Cu totii gresim..e omeneste..asta inseamna exprienta de viata.Greselile sunt constructive.Invata din greselile tale si ale celorlati."

Dupa care...ma gandesc la destin.Pana acum ceva timp eram foarte superstitioasa ( uite o pisica neagra : ghinion ; ai spart oglinda : ghinion ) , dar acum mi`am dat seama ca sunt doar lucruri puerile..nu imi mai pasa.
..Sunt doua lucruri esentiale in care cred..pe lumea asta : Dumnezeu si destinul.
..De aceea spuneam..nu regreta nimic..daca asa a fost scris asa s`a intamplat.
Cat despre Dumnezeu.. : crede in El.Chiar daca exista sau chiar daca nu exista..crede pentru ca nu ai nimic de pierdut.

Destinul conduce o jumatate din viata fiecarui om, iar caracterul cealalta jumatate.

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu