vineri, 11 februarie 2011

Alphabetul despre mine

Bântuiam şi eu blogul lui maDwa:X şi am dat de chestia asta luuuuungă [ştiu că sună pervers :))] şi m-am gândit că ar fi draguţ să completez. Deci aici începe.
Available: da.
Age: 12 şi mă bucur!.
Annoyance: lil’ bitches .
Allergic: polen :).
Animal: frate mai mic
B
Beer: prefer să da.
Best Friends: Mujlti
Body part on opposite sex: ochii xDtotu :))
Best feelin’ in the world: loooove & sentimentul când mănânc ce-mi place!
Best weather: Varaaa :x
Been in Love: încă sunt.
Been bitched out: cred.
Believe in yourself: nu în totalitate.
Believe in life on other planets: nu.
Believe in miracles: depinde.
Believe in magic: la fel, depinde..
Believe in God: bineînţeles :D.
Believe in Satan: nu.
Believe in Santa: de la 7 ani încoace nu mai cred în el :)).
Believe in Ghosts: din păcate, mi-e cam frică de ele, deci da.
Believe in Evolution: clar! eu am evoluat din girafe, deci da :D
C
Car: nu am.
Candy: sa  aibă aromă de cafea!
Color: negru, movv =p~
Cried in school: cine nu a plâns?!
Chocolate/Vanilla: chocolate .
Chinese/Mexican: mexican .
Cake or Pie: cake.
Countries to visit: U.s.a for sure.
D
Day or Night: day.
Dream vehicle: role cu propulsoare.
Danced: nu
Dance in the rain: daa
Dance in the middle of the street:  da :))
E
Eyes: colorati:))
Everyone has: a middle finger for people like you.
Ever failed a class: nu, nici pe aproape.
F
Food: tot ce-mi place.
G
Greatest Fear: omidă verde fosforescentă gigantică.
Giver or taker: taker.
Gum: Five :D
c: da .
H
Hair colour: şaten.
Height: 1.60  şi ceva cred :-?
Happy: aproape mereu.
Holidays: vacanţa de vară :x
How do you want to die: fără chin.
Hate: Hate is a strong word :]
I
In guys/girls.
Eyes: albaştrii :x
Hair: şaten
Height: mai mare decât mine , măcar cu 2 cm :))
Clothing style: non-gay :]
Characteristics: să aibă tot ce are un băiat perfect de imperfect! :x
_______________________________________
Ice Cream: tiramisu xD
Instrument: pian.
J
Jewerly: brăţările din aţe se pun? dacă nu, nu port bijuterii.
Job: elevă [din păcate.].
K
Kids: sunt simpatici până la 3 ani.
Kickboxing or karate: karate.
Keep a journal?: ăsta!
L
Longest car ride: 8 ore cred.
Love: cine mă iubeşte.
Letter: S
Laughed so hard you cried: aproape mereu când râd. :))
M
Milk flavour: cu ciocolată :D
Movie: Coraline.
Marriage: nu.
McD’ s or BK: Mc D’s.
N
Number of piercings: 2??
Number: 5
O
Overused phrase: Jet măăă!
One wish: să am mai multe dorinţe.
One phobia: javrofobia. [frica de javre vagaboante]oameni cu masti haide ca sitit cv...
P
Place you’ d like to live: U.S.A
Pepsi/Coke: COLA
Q
Questionnaires: ăsta ce e?! :|
R
Reason to cry: când mă bate cineva  tare tare :’(
Radio station: în bucătărie.
S
Song: Plain White T’s – Hate
Shoe size: 37-38
Sushi: nu.
Slept outside:nu.
Seen a dead body: da.
Smoked: nu şi nici nu vreau.
Shower daily: seara. nu ziua.

Single/Group Dates: single
Strawberries / Blueberries: strawberries
T
Time for bed: când mi-e foarte somn, 11. când nu, 1-2. inm timpull scolii dar in vacnate pe la 4-5...
U
Unpredictable: daa.
Under the influence: nu .
Understanding?: oarecum.
V
Vegetable you love: rosii:)
Vacation spot: iarna, la munte.
W
When you grow up: I wanna be famous, I wanna be a star, I wanna be in moviess :))
Wanted to be a model?: nuuu.
X
X – rays: clar, şi în picioare am.
Y
Year it’ s now: 2011
Z
Zoo animal: emu :o3
Zodiac sign: LEUUUUUUUUU




DONEEE!

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu